ceturtdiena, 2013. gada 24. oktobris

8. 9. 10. 11. diena

8. diena
Nedaudz nokavēju dienas sākumu, tapēc tik maz reisu. Bet par spīti tam, labs rezultāts. Mazāk strādā, vairāk pelni, tāds jau ir katra treidera, cilvēka sapnis. Bet ja es par sevi, tad, tomēr, man patīk strādāt, ja es zinu, ka darbs radīs augļus. Piemēram treidings, pats par sevi augļus nenes, bet man tas ir kā līdzeklis ar kura palīdzību es iegūstu naudu, lai piepildītu savus sapņus. Līdz ar to tas man sagādā prieku un es varu tam nodoties ar pilnu spēku.
Šodien vērts pieminēt vienu kļūdu, par kuru jau biju piemirsis. Kopš challange sākuma lielākā daļa treidu ir veiksmīgi, ja tomēŗ nākas ņemt mīnusu, tad tas ir daži tiki. Šodien kofs nolēca par kādiem 10 tikiem, un negribēju no +2 uz -1.5 ņemt mīnusu, tāpēc pagaidīju. Varu teikt, ka reizēm viņš atlec atpakaļ, bet šoreiz zirgs, tomēŗ centās izrādīt iniciatīvu un turpināja labi skriet, škiet tas ir iemesls, kāpēc cena nokritās vēl par 20 tikiem. Lai nu kā ,tiku veiksmīgi laukā, bet varēja tas beigties arī bēdīgāk. Tāpēc jāatceras, labāk -1.5 nekā -100

9. diena
Šodien esmu pilnīgi izsists no sliedēm. Domas lidinās pa citām lietām. Koncentrēties īpaši grūti vēl jo vairkā, pēc mīnusu sērijas.
1. mīnuss
Vienkāŗši sakot treidoju sarkanajā ar pārāk lielām likmēm.
2. mīnuss
Pre reisā atstāju likmi, negaidīts zvans, un aizmirsu par likmi. In play kofs uzleca, nebija iespēju neko labot
3. mīnuss
Treidoju sarkanajā, atklāti un rupji ieliku savu likmi.
4. mīnuss
Vienkārši vairs negāja, garastāvoklis nekāds, viss pie kājas.




10. diena
Savu noteikumu ievērošanas diena. Pēc mīnusiem ir jāpiespiež sevi aizmirst par zaudējumu un jāsāk viss no gala. Reizēm tas man prasa ilgāku laiku, bet ar katru reizi es šo laiku cenšos samazināt.
Minuss vakar pats par sevi bija nevieta.
Pirmais mīnuss saprotams, ielīdu sarkanajā, un nelepojos ar to, bet neveiksme ar otro mīnnusu izsita no līdzsvara un psiholoģiski vairs nespēju saņemties.

Tāpēc šodien pirms skrējieniem iedomājos, ka tikko esmu sācis treidot, ar svaigu banku - 6 GBP. Un viss, ko nopelnu, man ir plusā.

Tomēr reizēm grūti pēc pierastā ritma, kad vairāk darbojos ar lay likmēm, pārslēgties uz back, vēl gadās pa kļūdiņai, un tas atsit nedaudz atpakaļ.

11. diena
Īpaša uzmanība pievērsta sarkanajam spidometram. Pēc nesenajiem mīnusiem ir viegli atkal uzkāpt uz vecā grābekļa, tāpēc jāaudzina sevī disciplīna. Turklāt domāju, ka var nokļūt arī pretējā pusē, un ja arī veicas labi, es kļūstu pārāk pārliecinās, par sevi un aizmirstas treida plāns un savi noteikumi.



2 komentāri:

Anonīms teica...

kaa ta veicas??pa visam nozudis

Anonīms teica...

Cik esmu pamanījis, autors parasti pazūd, ja sākās melnā svītra.

Ierakstīt komentāru