trešdiena, 2014. gada 15. janvāris

Nekāds challange

Kad iesāku savu challange 30 dienas, netreidot sarkanajā spidometrā, domāju, ka tas man palīdzēs savākties un piespiedīs izvairīties no muļķīgām kļūdām.
Cik atceros, kādu laiku noturējos, tomēr ar laiku atkal izlaidos. Tas emocionāli, kārtējo reizi, mani nospieda, tāpēc vairs neredzēju jēgu rakstīt blogu.
Tomēr, esmu sapratis, ka ne jau tam challange ir nozīme, tas drīzāk mani ierobežo, jo esmu spiests atskaitīties un gribās jau vienmēr parādīt to labāko, bet ja neizdodas, tad dubults kauns. Dusmas pašam uz sevi un nevēlēšanās dalīties tajā ar citiem.

Domāu, ka grāk tam piegāju ne no pareizās puses. Domāju, ka tie brīži, kad rakstīju dienas atskaiti man ļāva sakopot domas, un paskatīties uz notikušo no malas.
Nav jau īsti ko rakstīt dienās, kad viss veicas, varbūt kāds lielāks pluss, vai interesants moments, bet to jau noteikti ir redzējuši arī citi zirgu treideri. Tāpēc šoreiz atkal vēlos atsākt bloga rakstīšanu ar mērķi ātrāk saprast, kāpēc esmu pieļāvis kādu kļūdu, un ja šo kļūdu dēļ ir bedre, tad mērķis ir pēc iespējas ātrāk tikt laukā.
Ja dienu beidzu ar mīnusu, tad ir vajadzīgs izprast kāpēc tas noticis, nevis mēģināt pēc iespējas ātrāk aizmirst. Ja es nesaprotu, ko es daru nepareizi, tad visticamāk, ka arī nākošajā dienā es pieļaušu to pašu kļūdu.

Tad nu pēc kārtējā dumjā mīnusa kontā šobrīd 10 GBP.

Mērķi:

1) 15 janvārī banku palielināt līdz 50 GBP (vidēji pelnīt 2GBP uz tirgu, un līdz ar to 20 reisos nopelnīt 40). Netreidot sarkanajā spidometrā, noskanot skaņas signālam pie 63% trases vidējā skrējiena ilguma, aizvērt visas pozīcijas un neatvērt nevienu. Nelaist likmes inplay. Koncentrēties!!!
2) 16. jan. Banku palielinā līdz 70 GBP, pārējo peļņu, ja tāda ir izskaitīt.Netreidot sarkanajā spidometrā, noskanot skaņas signālam pie 63% trases vidējā skrējiena ilguma, aizvērt visas pozīcijas un neatvērt nevienu. Nelaist likmes inplay. Koncentrēties!!!
3) 17. jan Banku palielināt līdz 90 GBP, pārējo peļņu, ja tāda ir izskaitīt.Netreidot sarkanajā spidometrā, noskanot skaņas signālam pie 63% trases vidējā skrējiena ilguma, aizvērt visas pozīcijas un neatvērt nevienu. Nelaist likmes inplay. Koncentrēties!!!
4) 18. jan. Banku palielināt līdz 110 GBP, pārējo peļņu, ja tāda ir izskaitīt.Netreidot sarkanajā spidometrā, noskanot skaņas signālam pie 63% trases vidējā skrējiena ilguma, aizvērt visas pozīcijas un neatvērt nevienu. Nelaist likmes inplay. Koncentrēties!!!
5) 19. jan. Netreidot sarkanajā spidometrā, noskanot skaņas signālam pie 63% trases vidējā skrējiena ilguma, aizvērt visas pozīcijas un neatvērt nevienu. Nelaist likmes inplay. Koncentrēties!!!


1.dienā, jau pirmajos reisos pazaudēju atlikušo banku. Nepatīk man treidot no back puses, ja nav banka pietiekoši liela, lai varēti iziet pa nullēm vai noķert augošu koeficientu. Diezgan grūti strādāt, bet viss ir iespējams, esmu arī ticis arā no bedres ar 0.5 GBP
Deposit 20 GBP
Īpaši turējos pie sava noteikumu ievērošasnas. Galvenokārt neskalpēšanas sarkanajā. Pagriezu pat skandes skaļāk, tā ka galds norīb, bet tas nedaudz par traku.
Nekādu īpašū kļūdu nepieļavu, mazas kļūdiņas, kas drīzāk bija aprēķināts augstāks risks.
Esmu izpildījis savu dienas plānu un pat 19 GBP pāri.
Izskaitu 25 GBP, 5 pa virsu ieskaitītajiem.

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru