trešdiena, 2012. gada 31. oktobris

Day X (1155)

Oktobra sākums gāja OK, tomēr disciplīna sagāja pilnīgā sviestā. Nevarēju saņemties. Reizēm, kad izdevās, nopelnīju pieklājīgi, taču jau nakamajā dienā solis atpakaļ.

Tomēr, lai arī 2 soļi uz priekšu un tad viens atpakaļ, man tāpat izdevās savākt patīkamu summu. :)


11 komentāri:

Anonīms teica...

Labiiii!
Maksimums vienu soli ;]].
/Gzzz

Anonīms teica...

Sveiks GoodHabitz!
Ar interesei izlasīju tavu blogu un no sirds priecājos par taviem panākumiem.
Labu laiku atpakaļ ar ņēmos pa Betfairu, pārsvarā ar tenisu.
Sāku interesēties par zirgiem, taču šobrīd man īsti nav saprotams šis pre match trading.
Cik sapratu tirgū jāiet iekšā ~10 min. pirms sacīkstēm un 20 sekundes pirms pozīcijas jāaizver.
Taču nesaprotu, pēc kādiem kritērijiem lai izvēlas zirgu uz kuru likt. Nefavorītiem ir liela starpība starp Back un Lay likmēm. Vai vienmēr ir jāliek tikai Back likmes un kā vispār paredzēt koeficientu kustību?
Būtu ļoti pateicīgs, ja tu padalītos ar info un savu pieredzi.

goodHabitz teica...

Tas kurus zirgus izvēlies jānosaka Tev pašam.
Es tos izvēlos pēc likviditātes un unmatched summas. Man nepatīk tādi, kur ir lielas unmatched summas, jo grūtāk pateikt kur virzīsies tirgus. Vismaz pagaidām vēl neesmu izpratis.
Likviditāte ir ļoti noteicošs faktors, jo lielāka likviditāte, jo lielāku tavu likmi un ātrāk paņems, gan back gan lay pusē.

Tas vai likt tikai Back, vai tikai Lay likmes ir tevis paša ziņā.

Ja vēlies uzlikt 25 GBP Lay @ 10, tavai bankai jābūt lielākai par 100 GBP, bet ja vēlies likt 25 GBP @10, tad varēsi visas četras likmes uzlikt. Ar laiku veidojas pieredze un tirgus izjūta un lai arī es lielāko daļu treidoju ar back likmēm, bieži ir situācijas, kad būtu licis arī lay, ja vien pietiktu banka.

Koeficientu kustību var paredzēt pēc WOM (weight of money) + likviditāte+ grafiki +intuīcija (pieredze)

Nosaki savus mērķus un sāc ar mazākām likmēm.

Anonīms teica...

Es vēroju un vēroju tos zirgu grafikus taču bilde skaidrāka netop. Futbolā un Tenisā tur viss kā uz delnas, taču te man nez kādēļ asociējas ar laimes spēli...ceru ka es kļūdos.
Paldies par atbildi un informāciju. Turpināšu vērot un varbūt ar laiku uzradīsies vēl kāds jautājums. ;)

Chucho teica...

Man tieši Tenisā un futbolā ir melna bilde :D
Un liekās,ka ir laimes spēle, jo piem futenē,nav jau zināms,kad vārtus iesitīs bet tenisā atkal ir baigi jāzin spēlētāji kurš kā spēlē utt.

zirgi man liekās daudz vienkāršāk, tev varu ieteikt, sāc uzreiz ar in-play garos skrējienus ar 3gbp likmi un pieredze augs un rezūltāti arī būs.

Notreidosi 1k skrējienus un bilde būs daudz skaidrāka :)

Anonīms teica...

Nevaru nepiekrist Chucho...pieredze ir VIENS no izšķirošajiem faktoriem šajā darbā.
Personīgi es...neregulāri, taču tā vai savādāk jau 3 gadus esmu ar Betfair uz Tu. Iesākumā jebkurš Betfair tirgus liekas kā tumša bilde, taču ar laiku jau sāc izprast gan fuci, gan tenisu, ja iedziļinās. :)
Lieta tāda, ka šobrīd esmu ārzemēs, pagaidām ir pastāvīgs darbs (40h ned.) un alga ap 3000€ mēnesī, taču visdrīzāk ka drīzumā nāksies atgriezties LV, tādēļ arī meklēju alternatīvu kā pelnīt normālu algu, nevis 200Ls mēnesī. Tā nu man radās interese par zirgiem.
P.S. diezgan interesanti, taču šodien (jau 3. dienā)eksperimentāli treidojot, radās neliela apgaismība. Respektīvi, no 5 sacīkstēm 4 izgāju ar labu plusiņu (vienu palaidu in-play), ROI 30-50% no likmes. Peļņa šķiet fantastiska paralēli ieguldītajam darbam un laikam. Neticu, ka man ir kāds apslēptais talants, tādēļ turpināšu testēt savu stratēģiju.

goodHabitz teica...

3 no 4 tirgi plusā ir ļoti labi, bet :D mēdz gadīties, ka 4 tirgus norok visu iepriekšējo peļņu.
Ja rodas mīnuss, meklē iemeslu un disciplinē sevi to vairs neatkārtot.
Ir mīnusi, kurus tu nevari paredzēt, piemēram žokejs nokrīt pirms vai pēc šķēršļā, tomēr no šī var izvairīties netreidojot sekundes pirms šķēršļa. Tas par in play

Pre treidā neparedzama situācija ir pēkšņa trepes izpirkšana uz augšu vai leju. To situāciju ļoti bieži var izmantot sev par labu, bet gadās arī pretēji.

Anonīms teica...

Par to ka viens neveiksmīgs treids var norakt vairāku dienu peļņu zinu...ir pašam gadījies :)
Iepriekš aprakstītajā situācijā kļūda bija iešana in-play. Tādēļ pagaidām treidošanu in-play jāatliek malā.
Vislielākā problēma šobrīd ir tā, ka Anglijas zirgu sacīkstes iet pa dienu. Respektīvi, kad visi mirstīgie, tai skaitā arī es, strādā algotu darbu. Līdz ar to ir ļoti minimālas iespējas pavērot Anglijas tirgu, kas ir vispiemērotākais treidošanai.

Chucho teica...

Vēl jau ir arī brīvdienas :)
Kad nav uz dabu jāiet un skrējiena tad ir pietiekoši daudz ;)

goodHabitz teica...

Tad kas ir tie daudzie cilvēki, kas tomēr iet uz hipodromu un skatās tās sacīkstes?
turklāt vēl jau ir tie daudzie, kas to dara internetā!

Vai viņiem jau no bērna kājas rāda, kas ir zirgu skriešanās sacīkstes?

Anonīms teica...

Tie daudzie cilvēki droši vien strādā vakara maiņās. :D

Ierakstīt komentāru