trešdiena, 2012. gada 3. oktobris

Day 11 (463)


4 komentāri:

Anonīms teica...

Padaliishos ar savaam atzinjaam par treidu .. shodien noleeju meenesha pelnju vienaa dienaa - lay likmes.. saakaas viss ar 500 gbp miinusu un mazliet veelaak aizgaaja arii 100 gbp .. psihologjija mani nobeidza... secinaajumi... lay likmes jaamet aaraa no treida.. vispaar.. atbildiiba ir paaraak liela un jaareekjinaas, ka uzvareet tur var jebkursh, pilniigi jebkursh, pat tas kursh velkaas leenaam pa beigaam! Otra lieta, sevis kontrolei jaatur maza banka.. tik maza cik vien iespeejams, katras dienas beigaas pelnju skaitiit aaraa, lai banka paliek standarta.. bankai jaabuut tik lielai, kuru nav zjeel zaudeet.. manaa gadiijumaa banka staaveeja 1000 gbp un, protams, tika nolieta.. lay likmei ir veel viens miinuss.. kad tirgus aiziet neveelamaa virzienaa, mees reizeem nogaidam ar domu, nu tas zirgs tachu neuzvarees.. un biezji shitais iziet cauri.. bet ar shaadu attieksmi vienu reizi tas zirgs uzvarees... un reizeem pat vairaakas reizes dienaa.. mana jaunaa doma ir treidot otraadi... es gribu kaadu dienu taas 600 nopelniit... bet treidojot no otras puses.. Veiksmiigu treidoshanu! maarcis86

Anonīms teica...

Kā veicās ar challenge? Neiznāk laika ierakstīties, vai vnk atlikts mērķis?

goodHabitz teica...

Jāsaka, ka es inplay vairāk lieku akcentu uz lay likmēm. Arī es uzskatu, ka izredzes uzvarēt ir visiem zirgiem, visi taču skrien pa vienādu segumu. Bet tomēr atrast to īsto, kurš uzvarēs ir grūti un galā tas būs tikai viens...

Arī mani pieviļ lay likmes, un arī vēl joprojām problēmas ar disciplīnu...
Atbidot uz anonīms. Ieteiktu turēt tādu banku, ar kuru ērti strādāt.

Piemēram ja es lieku lay 4gbp, līdz pus reisam, treidojot uz kofiem no 5 līdz 25, tad man pietiek ar banku 70 GBP. Jo tālāk reiss iet uz beigām, jo risks lielāks un ja gribi uzlikt lay 4gbp uz koef. 30, tad nepieciešami kādi 120 GBP. Un lai arī tirgus šajā brīdī uzskata, ka viņam nav izredžu. tik un tā viņs var ieslēgt NOS un aiziet visiem pa priekšu.

Cits jautājums ir ar cik lielām likmēm tu darbojies pre. Piemēram 35 gbp lay uz koef līdz 20 man būtu ērtāk darboties ar 1000 GBP.

Challange vēl nav atlikts. Kā jau minēju problēmas ar disciplīnu... viens solis uz priekšu 2 atpakaļ. Mēneša beigās savilkšu kas nu būs sanācis...
Sorry, ka vairs nerakstu. Bet nebija garīgā... Kļūdas pieļāvu vecās...

Anonīms teica...

Bet izskatās, ka atrast īsto, kurš kāsīs, arī ir tomēr salīdzinoši liela problēma?
Un ja to sagriež visu otrādi, sanāk, ka tomēr sanāk atrast zirgu,kuram kritīs koefs. :-)
hronisms hronisms hronisms hronsisms.Kaut ko jāsāk mainīt.Varbūt pēdējais brīdis?Lai izdodās!
/Gzzz

Ierakstīt komentāru