sestdiena, 2011. gada 19. novembris

Steady_GO!

Esmu jau pietiekoši ilgu laiku bijis kopā ar Betfair treidingu, lai beidzot to sāktu uztvert profesionāli.

Kāda jēga muļķoties un tērēt laiku, ja laiks ir vērtīgākais, kas man ir...

Atceros visu, ko esmu pieredzējis, savelku kopā visas savas kļūdas un iespējas, kuras izmantoju, lai sāktu savu blogu.

Bloga mērķis ir atskatīties uz padarīto un panākt vienu galveno mērķi.
Disciplinēt sevi.

Esmu secinājis, ka betfair es nevēlos izmantot tehnisko analīzi, jo tirgus ir pārāk mazs. Bet tas ar ko es nodarbojos ir PRE - RACE skalpings. Likmes izmantošu 25 GBP un tikai pie lielas likviditātes paaugstināšu līdz max - 45 GBP.

Šobrīd pilnībā neiesaistos In-play, 20 sekundes pirms starta aizveru pozīcijas.

Mans mēŗkis ir nopelnīt 1 GBP uz tirgu, ja būs vairāk nebēdāšos...

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru