pirmdiena, 2011. gada 21. novembris

Day 1


Kā man patīk atgādināt, ka visas dienas Betfair ir līdzīgas, dažās nauda vairāk, dažās mazāk. Bet tas, kas ir katru dienu savādāks, esmu es.

Liekas ka agrāk biju pāršāvis strīpu ar pārāk augstām likmēm. Biju jau tā pieradis pie 35 GBP, ka nemaz neskatījos, vai tirgus to vispār spēs noēst...

25 GBP Pre race uz padsmitajiem kofiem ir optimālais, kofiem zem 10, var arī pacelt likmes.

Šodien pilnībā paļāvos uz saviem likumiem. 20 sekundes pirms starta vairs nelienu tirgū un aizveru pozīcijas.

Mīnusus ņēmu uzreiz, kad jutu, ka tirgus iet uz pretējo pusi.

Iepriecinošs rezultāts!

2 komentāri:

Anonīms teica...

Tam pirmajam teikumam varu tikai daljeeji piekrist.. patiesiibaa arii tirgu iipashiibas mainaas.. jo tu jau visu laiku dari vienu un to pashu, tad kaapeec vienaa dienaa nopelni vairaak otraa daudz mazaak?? Citaa vispaar miinusi .. mainaas tirgus!!!

goodHabitz teica...

Piekrītu, arī tirgus mainās. Nezinu, vai tu katru dienu dari vienu un to pašu, bet man pat cenšoties tas neizdodas, kad ir dienas, kurās nopelnu vairāk es zinu, ka esmu koncentrējies un turējies pie sava plāna, vai arī riktīga haļava. Un dienās, kad ir mīnusi, es zinu, ka plāns ir ticis nostumsts kkur malā, vai arī ar plānu viss ok, tik Tevis pieminētais tirgus ir savādāks, bet arī tajā visa problēma noteikti ir mīnusa neņemšanā.

Es uzskatu, ka skalpējot ir jāizmanto pirmā iespēja, jāņem pēc iespējas ppirmais pluss, un mīnuss, bet ja iespēja ātri kļūst par mīnusu, tad tas vienkārši ir jāpieņem. Un norakstīt to uz tirgus atšķirību, būtu tikai daļa no vainas.

Ierakstīt komentāru