ceturtdiena, 2011. gada 24. novembris

Day 4

S ## T Happens!
Koncentrēties līdz pēdējam reisam, turēties pie saviem likumiem.
1) Nekāds IN-PLAY
2) 20 sekundes pirms starta aizvērt pozīcijas
3) 20 sekundes pirms starta aizvērt pozīcijas
4) 20 sekundes pirms starta aizvērt pozīcijas
5) 20 sekundes pirms starta aizvērt pozīcijas
6) 20 sekundes pirms starta aizvērt pozīcijas

Cerams 5 reizes uzrakstot vienu un to pašu, paliks zemapziņā :)

Rīt jauna diena, jāaizmirst stulbības un svaigam jāskalpē atkal!

Kāpēc es 20 sekundes pirms starta vēlos aizvērt visus treidus?
Tāpēc, ka uzskatu ka tas ir pēdējais salmiņš, kad to darīt. Un pēc manām domām arī citi tā uzskata un ja pēkšņi, kāds ir sapratis, ka In-play nelaidīs savu mīnusu vai arī plusu, bet viņam ir kādi pāris simti un matched. Šamais paņem uzmet uz trepes, iespējams paņemot arī manu likmi un vēl pluss izraisot kkādu nevajadzīgu paniku arī pārējiem nelaimīgajiem. Tad nu lavīna sāk velties un kofs stīmo, drifto sazin kur. Turklāt vēl sākas in-play un būdams pozītīvs savās domās, es ceru, ka tikšu cauri pa nullē, vai varbūt tomēr kko nopelnīt ar var.

Līdz ar to tas mēdz beigties sāpīgi. Ja in play, tad tikai pēc šāviena un meklējot treida iespējas.

Turpinot savu monologu, jāuzdod arī kāds retorisks jautajums:

" Kādā veidā, visu dienu veiksmīgi skalpējot, var 30 sekundes noliet pusi dienas peļņas un pēc tam 30 sekundēs vēlreiz noliet - atlikušo pusi peļņas? "

Lai nu kā šodien biju īpaši piesardzīgs, un peļņa uz reisu bija salīdzinoši maza, un WTF ņem un nekoncentrējas...

Lūk arī rezultāts.
Droši, ka katru dienu pirms skalpēšanas, jāpaskatās savas kļūdas. Un jāatceras, ko darīt, ko nedarīt!

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru