trešdiena, 2013. gada 1. maijs

Aprīlis 2013 (5510)

Aprīlis visnotaļ veiksmīgs. 1000 Ls mēnesī ir peļņā, par kuru jau sapņoju no pirmās dienas, kad sāku treidot, un zināju, ka ja to spēj Izdarīt Sapnis, to varu arī es! Katram ir iespēja sasniegt tādas pašas virsotnes tikai nevajag padoties.
Arī tagad prātoju, kā viņam izdodas pelnīt tenisā, zinu, ka arī es to spēšu tikai tam nepieciešams darbs. Šobrīd man nav laika, lai nodotos citu sporta veidu treidam, bet tuvākā nākotnē, tam noteikti pieķeršos.
Mēneša sākumā uzstādīju pat mērķi 3 GBP uz tirgu. Katru skrējienu atceroties šo mērķi man ļoti veiksmīgi izdevās to izpildīt. Tomēr, pievīla koncentrēšanās un nespēju sevi novaldīt, lai nopelnītu vēl kādu mārciņu vairāk skrējiena beigās. Ja arī citus mēnešus man  papildus peļņa inplay nāca no veiksmes sarkanajā spidometrā, tad 90% šī mēneša skrējienu ir bez skalpēšanas sarkanajā zonā. 3 GBP uz tirgu ir sasniedzams, bet atkal alkatība pēc vairāk ir novedusi tur kur esmu.

Priekš maija mēneša sev varu atgādināt, ka aprīlī saskalpēju 1372,- GBP, bet zaudēju 1110,- GBP.
Brīžos, kad gribēšu nopelnīt vēl par kādu mārciņu vairāk sev atgādināšu, ka tas man var izmaksāt 1000 GBP.


Vidējais rādītājs uz tirgu no marta ir pacēlies par 0.21 GBP, un šajā mēnesī tie ir 2.10 GBP.
Mērķis Maijam tas pats, pelnīt 3 GBP uz tirgu.

Paldies GreenC par rezultātu apstrādes rīku! http://mybetlog.com


10 komentāri:

Anonīms teica...

Kā vienmēr, secinājumi tikai mēneša beigās, kuri pēc raksta pulbicēšanas tiks aizmirsti un atkal sāksies ''koncentrēšanās problēmas'' ar avg loose >13 gbp per race. heheeeeeeeeee
/Gzz

Chucho teica...

Prieks redzēt, ka arī tev peļņa palielinās :)
Par to sarkano spidometru arī man ir tā paša problēma,ka alkatības mākts lienu kur nevajag un dēļ tā vismaz 1k mēnesī aiziet gar degunu :(

Maijā pamēģināšu nelīst un tad jau redzēs kāds būs rezultāts mēneša beigās :)

goodHabitz teica...

Gzzzzzzzzzz! Priecājos par Tevi, ka Tev veicas daudz labāk un noteikti kkur dalies ar saviem panākumiem. Paldies, ka esi tik aktīvs un spēju iedvesmoties no Taviem pamācošajiem komentāriem.

Redzu ka Chucho līdzīgas problēmas kā man. Bet ceru, ka mēnesi beidz plusā!

Anonīms teica...

Neķer kreņķi!Tev uz to, ko varētu pamēģināt pamainīt ir ieteikts n-tās reizes,rekur ieprieksējā ierakstā, tāpat kā kaut kur arī citos ir ieteikts,pamēģini otru pusi beigās ņemt,elementāri, bet Tu sturgalvigi centies pierādīt, ka esi lielāks speciālists par to, kas reali notiek trasē.Un kā redzams, Tev tie 10% beigās sastāda visai palielu ciparu.
Tā ka, Tava ironija ir nevietā, manuprāt.Mācīt nevienu nedomāju, tikai dalos mazliet no pieredzētā.

Chucho teica...

Mēnesi beidzu ar plusu bet kad paskatos cik skrējieni kopā ir mīnusā paliek jocīgi :D

Aprīlis : Total loss: -2751.11 £
Total markets in loss: 457

Anonīms teica...

Jaa, ieprieksheejais meenesis bija iipashi razjiigs arii man, izskataas ka paareejiem arii. Jaacer, ka shaadi turpinaasies. Un tas, ka nodedzini reizeem sarkanajaa spidometraa.. tas ir normaali.. cilveeks nav robots, tiek pieljautas kljuudas.. un tie kuri saka ka nekljuudaas koncentreeshanaas truukuma deelj, melo pashi sev! ;) Lai izdodaas arii turpmaak notureet shaadu liimeni! Pilsonis.

Anonīms teica...

Itkā ir visai daudz opciju, kā samazināt to ''koncetrēšanās trūkuma mīnusu'',kas te tiek ieteikts ik pa laikam, bet ... un kur paliek - treidings skalpings vienāds ar brīvību.nekur, tas tikai tāds izteiciens priekš citiem. heheeeee.
Chucho mežonis.

Anonīms teica...

Gzzz, es tev stabili ielieku, man 21.7 gbp vid. uz tirgu!

greenC teica...

Apsveicu, rezultāti lieliski. Par MyBetLog- piekritīsi, daudz vairāk skaidrības apskatoties tos status, nekā pliku P/L no Betfaira? :)

Pats galvenais, ka virziens grafikam ir pareizais, jāturpina darboties ar vēsu galvu un viss izdosies :)

Anonīms teica...

Prieks par taviem panākumiem GH!
Man gan entuziasms nedaudz noplacis pēc neveiksmju sērijas.
Varbūt kādu video uzcepsi un iemetīsi blogā...tā teikt - iedvesmai.
"Outlander"

Ierakstīt komentāru