pirmdiena, 2013. gada 1. aprīlis

Marts 2013 (4138)


Pēdējās marta dienas pilnībā zuda koncentrēšanās spējas. Kā jau parasti, pavasaris galvā un par skalpingu vairs nedomā!
Mēnesis veiksmīgs, kā parasti, nospraudu sev par mērķi 2 GBP uz tirgu. Mērķis gandrīz jau sasniegts. 1.89 mārciņas. Tomēr škiet, ka savā veidā tas mani ierobežo. Tik zems tas ir tādēļ, ka tas ir viegli sasniedzams, katrā reisā, es to izmantoju, lai nelīstu sarkanajā spidometrā, jo ja ir jau nopelnīti 2 paundi, tad ar to arī pietiek.
Lai nopelnītu pāris mārciņas, man jāveic pāris klikšķi. Turklāt vēl nāk klāt in play un es peļņu jau varu dubultot. Tik vienkārši un iespējami, ja vien spētu sevi kontrolēt kritiskajos momentos, kad skrējiens jau tuvojas beigām un vairs nevajadzētu treidot. Šie mīnusi sastāda 95% no mana kopējā mīnusa, kad tie ierauti pēdējās sekundēs.
Līdz ar to , mērķis tiek paaugstināts līdz 3 mārciņām. Un aprīlī atturos no skalpēšanas pēdējās sekundēs.!!!.

3 komentāri:

Anonīms teica...

Paldies, ka turpini izvietot rezultātus! Paprovē eksperimentu - atver mēneša atskaiti un saskaiti, kādu summu sastāda tikai mīnusi. Kad tuvojos sāpīgajiem momentiem, pirms apzināti atkārtot dumjas kļūdas, cenšos atcerēties to skaitli un tas mēdz atturēt. :)

Lai veicās!

-pussycat

goodHabitz teica...

Tikko saskaitīju. Ņēmu mīnusu, kas lielāki par 15 GBP, tie ir tie, kas ierauti pēdējās sekundēs. Tik lielu reti kad ierauju nedisciplinētas rīcības dēļ.
Kopumā man mīnuss 920 GBP. Diezgan iespaidīgs skaitlis, ko atcerēties. Tomēr uzskatu, ka uz iepriekšējām kļūdām nevajag koncentrēties. Ar tādu rīcību tikai tiek izprovicēta nākamā kļūda.
Es sev atgādinu to, kā jādara pareizi.
Šodien sev par mērķi uzstādīju 3 mārciņas. Tas neļauj atslābināties, kad nopelnītas 2 tāpēc speju saglabāt savu uzmanību un īpašu uzmanību pievērsu sarkanajam spidometram, nekādas skalpēšanas uz beigām.

Jāsaka ka veiksmīgi uz 19 tirgiem vidēji 2.93 GBP un nevienā sarkanajā arī neielīdu.
Tomēr to uzmanību ne vienmēr ir iespējams noturēt. Ir dienas ka prāts kur citur un tad labāk datorpeli neaiztikt. Centīšos pirms katras treidinga dienas sevi pakontrolēt, vai es spēju uzturēt savu uzmanību. Iespējams ir kādi paņēmieni kā to noteikt un iespējams arī uzlbot koncentrēšanos.
Starp citu nesen lasīju, ka fiziska aktivitāte spēj uzlabot koncentrēšanos, piemēram, atspiešanās uz krūtīm. Pāris reizes pamēģināju. Pēc tādām darbībām man tiešām uzlabojās koncentrēšanās, bet parādījās arī agresivitāte un treids jau kļuva bīstamāks.

Chucho teica...

A pamēģini sarkanajā spidometrā, līst no Back puses, nevis no lay ja trāpīsi uz pareizo būs baigi labi bet ja nē tad mīnus nebūs tik liels.

Ierakstīt komentāru