otrdiena, 2015. gada 1. decembris

I Decembris

31.12.2015 +86 






30.12.2015 -22






29.12.2015 +73






28.12.2015 +46

27.12.2015 +69

26.12.2015 +27

22.12.2015 +54

21.12.2015 +13

19.12.2015 +111

18.12.2015 +20

17.12.2015 -82





16.12.2015 +1.31






12.12.2015 -134











11.12.2015 +51











10.12.2015 -129










09.12.2015 +21 

 

 

 

08.12.2015 +46

 





07.12.2015 -34

Šodien pirmdiena. Biju domājis, ka pirmdienās netreidošu, tomēr, esmu mainījis savas domas. Tam par iemeslu atziņa, ka nejau tirgus ir vainojams, pie tā, ka ir mīnusi, vai nav peļņas... Bet vaina jau ir savā attieksmē pret tirgu un mīnusiem.

Šodien ar samazinātām likmēm, (50 GBP) paskatīšos, ko varu izdarīt. Bez lielām e
kspektācijām uz lielu peļņu, bet mierīgi darbojoties 1 GBP uz tirgu jau var sagrabināt.

Izlasīju arī diskusiju komentāros. Paldies par atbalstu un paldies par kritiku... 
Protams to nereklamēju, un to jau arī lasītājs no malas nevarētu zināt... Bet Gzz vērtēju, kā augsta līmeņa treideri, zirgu skriešanās sacīkstēs. Protams blogā, viņš nav skrupulozi aprakstījis savus ieteikumus treida uzlanošanai, bet ārpus bloga, sazinos un viņa kritika ir pamatota un ļoti derīga.

3. decembra rezultāts ir ārkārtīgi muļķīgs. Tas jau nav pirmo reizi un mīnuss nav mazs. Tam visam klāt tas, ka brīdī, kad pieļauta kļūda, mana dienas peļņa jau bija pieklājīga, un nebija vajadzības uzņemties kkādu risku. 
Šo kļūdu es atkārtoju un atkārtoju  vairākkārt, un vienmēr rakstu, ka to nevajag darīt. Protams tādā veidā nonākot pretrunā ar sevi, un zaudējot cieņu citu lasītāju vidū. Godīgi sakot kaunos par to, nelepojos, un visnotaļ vēlos to neatkārtot. Bet reizēm tiešām, kā kādam "alkoholiķim" :D man izdodas paklupt...

03.12.2015- 37

Jāpāņem pāris brīvdienas, galīgi neizdodas koncentrēties. Pārāk daudz riskēju, nespēju savākties. Sliktāk no brīvdienām nepaliek...

Mīnusu iemesli - treids sarkanajā, oversatking




02.12.2012 +14

14:30 Lingfield crazy market! Gan Pre, gan inplay. WOW
14:50 Šodien arī betfair / geek video tad rāda tad ne. Atkal trāpīju uz zirgu, kas uz šķeršļa nokrita...

Nu vāks, šodien Inplay sviests ! Tirgus svārstās kā dienās, kad es pēc 2:00 pēc kluba nāku mājās!

Nu traka, traka diena! Jāpaklausās kkas pozitīvs!
 

 Šodien pilns ar gembleriem, treideriem, spekulantiem, tad nu katrs dara ko māk. Tāds rosols, ka nevar saprast, kas par daudz, kas par maz...
Treids augšā, lejā. Bet rezultāts pozitīvs, kas ir nozīmīgi, priekš sliktas dienas, lai arī mazs, bet pluss ir solis uz priekšu.








01.12.2015 +43

Šodien pa mierīgo.
Mērķis ir netaisīt ziepes.
Kā ierasts, nelaist likmi inplay un netreidot sarkanajā. Treidinga laikā domāt, ko daru. :)

24 komentāri:

Anonīms teica...

Sasodīts, kā Tu vari uz tirgu 4-5 naudas savākt, es ar 70-80 atbildību vairāk par 1.5 vidējo dabūt nevaru, un celt atbildību manliekas daudz nemaz nevar ar.. darbojos tikai in-play pirmajā pusē, pre praktiski nē.
p.s. Paldies Tev par tabulu, par treidingu, ļoti noder sevis disciplinēšanai.

goodHabitz teica...

Tā kapeiku sagrabināšana jau man diezgan vienkārša.
Agrāk izmantoju divus veidus:
PRE vai inplay saskalpēju kādu profitu, tad atstāju to uz 1.6-1.8 unmatched lay. Tad gadījās, ka paņem. Tomēr šāda pieeja rada lieku stresu un nevajadzīgas cerības.
Realitātē nauda nak no daudziem maziem profitiem...
Aprēķins vienkārš. uz kofa 4.1, vai 6.2, vai 10.5 vai 21 ar likmi 25 abās pusēs, peļņa (hedged) ir ~1 GBP, tādus 4 x savāc un būs tev 4 GBP/market

Paldies tev par komentāru. Reizēm liekas es te kā tāda vientuļa slieka uz āķa kko rakstu...
Itkā kāds lasa, bet tāda feedback no tā visa nav.Ja ir doma, kā varu papildināt savus ierakstus, lai citiem vairāk palīdzētu, droši raksti.
Protams es galvenokārt rakstu lai man ir nākotnē ko atskatīties un tajā paša laikā iespēja savas domas sakārtot.

Mārtiņš teica...

Es lasu regulāri :) Bet man jau nav ko daudz te teikt šajā sakarā, jo pre vispār neaiztieku, bet tāpat interesanti pasekot. Ir doma kkad nākotnē paņemt arī kādu citu sporta veidu nopietni, jeb zirgi patīk vislabāk?

Anonīms teica...

Ir ir ok palasīt, pasekot līdzi, kā citi psiholoģiski tiek galā ar neveiksmēm/veiksmēm, tādā veidā censties mazāk ziepes taisīt.

Mārtiņš teica...

Jā, crazy lietas notiek tirgū, tikko 15:40 Ludlow Northern Meeting no 1000 koefs uz 5ci nokrita un viss tikai tāpēc ka kāds naudas maiss sajauca zirgus. Es gan nepaspēju ielekt.

goodHabitz teica...

Par citu sporta veidu esmu domājis un domāju. Sekoju līdzi basketbola veiksmes stāstiem, lasu forumu no sākuma. Teniss ar tika iemēģināts, bet nebija laika turpināt...

Šobrīd arī valūtas tirgū trenējos. Tad nu vēl svārstos kur veltīt savu laiku. Šķiet, ka vislielakie pamati jau ielikti foreks, turklāt varu darboties sev izdevīgā laikā. Savukārt NBA pa nakti. Atceroties laikus, kad strādāju naktīs oficiālā darbā, negribētos tur atgriezties. Protams, paskatoties uz GreenC meduspodu, pašam ar tādu gribētos. Domāju, ka arī foreks var līdzīgus panākumus panākt. Nevajag jau arī aizmirst par zirgiem, kur potenciāls ir vēl neizsmelts. Kaut vai paskatoties uz citu cīņas biedru veikumiem, zinu, ka ir vēl kur tiekties.

Tad nu max 2 nozares treidošu, bet par to nākamgad!

Anonīms teica...

Netreidot sarkanajā netreidot sarkanajā netaisīt overstaking - atrāvos sakranajā ar overstaking.hahahaha. Tā vietā lai priecātos par nepilniem 60, beigās jānorauj viss podā- malacis.
/Gzz

Anonīms teica...

Gzz, vienmēr esmu zinājis ka esi mazs, lēts trollēns. Neapvainojies.

Anonīms teica...

Respekts visiem anonīmajiem.
/Gzz

Anonīms teica...

Gzz, bet nu ko lai citu par tevi padomā, cik nācies lasīt tavus komentus šeit, vnm esi par kko iesmirdējis, nekādu padomu.. Pilnīgi nekā..

Anonīms teica...

Nosmējos - nekādu padomu.
Turpini vēl.Tik pamēģini bez tā - anonīms.
/Gzz

Anonīms teica...

Gzz, Einārs Zeltiņš. Iedod adresi, varam satikties!

Anonīms teica...

Nosmējos- einārs zeltiņš.Varēji tak tajā naktsmelnumā kaut ko orģinālāku izdomāt.Labs ir, es vairs neiesaistos ar Tevi nekādā diskusijā, ja vien tomēr saņemies un beidzot pasaki savu lietotājvārdu,īsto lietotājvārdu.GH atvaino ka pavilkos uz to idiotu, kā rezultātā ir aiziets tālu prom no Tava bloga,betnu vismaz komentāri birst, skatījumu skaits aug.

Anonīms teica...

varbūt aug skatījumu skaits.
/Gzz

Anonīms teica...

Tu mīzal, skaidrs, ka nedosi savu adresi, slēpies vien aiz sava iedomātā anonimitātes plīvura. /varde

Anonīms teica...

Tātad, mani par mīzalu sauc cilvēks kurš 1) uz maniem komentāriem reaģē kā bāba,2) saprotot ka ar savu muti ir ieberzies, ķeras pie pēdējā salmiņa,ko izmanto interneta džedaji, t.i adreses pieprasīšanu 3) joprojām nespēj atklāt savu sb foruma lietotājvārdu 4)tu taču pats saproti,cik tas būtu muļķīgi te likt savu īsto adresi 5) izmanto cita foruma apmeklētāja lietotājvārdu 6) es Tev piedāvāju variantu, atsūti man sb lapā privātu ziņu no sava profila, neizmantojot nekādus zenmate un tamlīdzīgi, neizmantojot kādu vienu no saviem kontiem,vai čomu kontiem, bet pamatkontu, kuram vēsturei vajadzētu būt vismaz vairāk kā 1 gadu vecai ar kaut cik saprotamiem ierakstiem forumā,uz kuru es Tev iespējams nosūtīšu savu ĪSTO adresi,problēma ir tajā , ka ja izrādīsies un apstiprināsies aizdomas, ka esi kāds no izbijušiem troļļiem, protams es Tev adresi nedošu.Ja tu to nevari izdarīt, tad būs skaidrs tas, kas būtībā visiem sen jau ir skaidrs.
GH, Tu taču pats saproti, cik stulbi būtu turpināt rakstīt katrā otrajā dienā, to kas visiem itkā sen jau ir skaidrs, t.i no pirmsākumiem, bet neskatoties uz to tiek atkārtotas kļūdas atkal un atkal.Šādi rakstot, vismaz uz kādu brīdi labāk atmiņā iespiežas,manuprāt.
Tātad, anonimais, gaidu tavu personigo ziņu sb forumā.
/Gzz

Anonīms teica...

Dod man to adresi, aizbraukšu paskatīties vai vēl smīņāsi!

Anonīms teica...

betfair cash race piedalies, ja jā, tad cik tev pt tur vajag un cik lielas naudas var dabūt?

Anonīms teica...

Vai pareizi saprotu tos pāris lielos mīnusus- sarkanajā mēģināts atsist mīnusu(samērā nelielu) ar double, u.t.t stake ?

goodHabitz teica...

Sveiks!
Lielie mīnusi, nav mēģinājums atsists iepriekšējos mīnusus.
Lielie mīnusi ir dēļ tā, ka nespēju paņemt mazu mīnusu situācijā, kad man viņš šķiet relatīvi liels. Piemēram šodienas (12. decembra) pirmais radās kad biju jau +30 pa dienu, bija liels spaiks zirgam, kas skrēja pa priekšu jau no pašā sākuma. Radās -10 hedgeg. Domāju pirmajā brīdī, ka spaiks, tad jau bija pus reiss, kad jau bija jāiet ārā... Kas man radīja stresu un es vienkārši sastingu... Tā teikt gemblings. Otrais, mīnuss fotofinišā.

Anonīms teica...

Jā, brīziem nevar paņemt to mazo mīnusu, liekas ka tas nav tik viegli ārstējams..it sevišķi, ja kādu reizi vēl tas gambls iziet.

Mārtiņš teica...

Izskatās tev grūts mēnesis, ar ko tavuprāt tas varētu būt saistīts? Psiholoģija vai tirgi nav tie pateicīgākie?

goodHabitz teica...

Vienīgais iemesls ir psiholoģija. Ta arī ir ta veiksmes atslēga. Jau kopš sāku treidot, zinu, ka nespēja sevi psiholoģiski motivēt ir lielākais klupšanas akmens.
Tirgus reizēm ir sīvākāks, reizēm vieglāks, bet kā vienā tā otrā reize esmu ielaidis pamatīgu mīnusu, kur vaina ir nespēja sevi disciplinēt.
Vakar uzskatu bija laba diena. Pec tādiem mēsliem, pa nullēm izbraukt ir ļoti labi. Turklāt spēju sevi savākt, lai ņemtu salīdzinoši mazus mīnusus. Pāris reizes neveiksmes, bet tāir tikai sastāvdaļa no treida.

Unknown teica...

Sveiki dārgie draugi,
Es esmu atrast daudz cilvēku ir nepieciešama nauda, lai finansētu visu veidu lietas, vai ir parādi, faktiski gandrīz ikvienam, lai būtu reālāks. Lai cīnītos pret nabadzību un finansiālā atstumtība, esmu gatavs kredītu nodrošināšanu (privātpersonām, uzņēmumiem, piemēram, asociācijām) nepatikšanas vai meklē palīdzību, lai atrisinātu dažas no savām finanšu problēmām vai uzsākt uzņēmējdarbību.
Lūdzu, lūdzu, sazinieties ar mani pa e-pastu, ja jūs interesē. Mana adrese: cassandrabazarov@gmail.com tad iet uz priekšu. Sazinieties ar mani, lai atrastu gandarījumu Jūsu problēmu.
paldies

Ierakstīt komentāru