piektdiena, 2015. gada 21. augusts

Start from the bottom!

Esmu nonācis līdz mirklim, kad jāizšķiras, vai pamest tirgošanos, vai sākt atkal visu no jauna.

Jau 4 gadi pagājuši, bet vēljoprojām, nav pilnīgi nekādas izaugsmes un peļņas. Jau kādu laiku sēžu pa nullēm, ne uz priekšu ne atpakaļ. Paskatoties uz citiem treideriem kas tād upašu laiku jau treido ir redzams krietns pienesums viņu treidā.

Šis laiks pagājis raibs. Esmu gan treidojis, gan nodarbojies ar uzņēmējdarbību, gan celtniecību, gan sportu, vienvārd sakot, laiks veltīts tik daudz lietām, ka nekas no tā visa nav izdevies.

Tad nu ar šodienu nolēmu restartēt sistēmu un mēģināt visu no jauna, bet šoreiz ar 100 % treidā!

Ir jau arī kāda pieredze sakrājusies pa šiem gadiem, bet būtu nepieciešams veikt revīziju no tā, kas man derīgs, kas aizmirstams.

Kā jau es to zinu, tad katra veiksmīga treidera stūrakmes ir disciplīna, tāpēc izveidoju sekojošu spēles noteikumu režģi, kura ietvaros treidošu:

1. Gatavojoties treidot veikt sevis diagnostiku - Kā es jūtos, ko domāju, vai ir, kas novērš manas domas?
2. Ja ir lietas, kas traucē, tās nolieku skapī, ja nevar, tad netreidoju!
3. Pirms atveru darījumu esmu gatavs uzņemties atbildību par to.
4. Es nekad nevaru zināt, kas notiks nākošajā momnetā
5. Vienmēr domāju līdzi - nekāda automātika - Kas notiek tirgū? Vai es saprotu kas notiek tirgū? Ar ko es riskēju? Vai es varu atļauties ar to riskēt?
6. Man nav nekādu ekspektāciju pret tirgu, jo es nekad nezinu, kas notiks pēc sekundes. Līdz ar to ja nenotiek, kā biju paredzējis, un nesparotu kāpēc tas notika, aizveru pozīciju.
7. Nekad nelaist likmi inplay (nekad nevar zināt, kas notiks nākošajā momentā. Un tas pavisam nav izdevīgi ilgterminā. Jau 1000 reižu pārbaudīts)

8. Nekad netreido sarkanajā! Izmantoju RaceTimer, kas dod signālu kad reiss jau ir 40% no skrējiena.

9. Vienmēr mācies un lasi un paplašini savu redzesloku.
10. Atrodi laiku fiziskām aktvitātēm.
11. Atrodi laiku sociālām aktivitātēm.
12. ESI NELOKĀMS SAVOS NOTEIKUMUS, UN ELASTĪGS SAVĀS EKSPEKTĀCIJĀS

Noteikumu daudz, bet domāju, ka šie varētu būt vieni no pamata principiem, laikļūtu par veiksmīgu treideri. Līdz ar to, centīšos tos implementēt savā zemapziņā!
Lasīju, ka lai veiksmīgi atbrīvotos no kāda nelāga ieraduma, vai pieradīnātu sevi pie kāda laba ieraduma, ir nepieciešamas 30 dienas. (Līdzīgi laikam atradināos no smēķēšanas).
Tāpēc turpmākās 30 treida dienas piespiedīšu sevi domāt un rakstīt un darīt visu ko esmu iepriekš minējis un tad manīs, kā veicas!

Sākšu ar sākuma kapitālu 10 GBP, kā jau pēc kārtējās zaudētās bankas! :D

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru