piektdiena, 2013. gada 15. februāris

Janvāris(2681)


Challange turpinās!
Gandrīz jau esmu pus ceļā. Biju jau piemirsis par savu izaicinājumu! Decembris aizgāja rakstot bakalauru, janvārī pus mēnesis bakalaurs un dažādi paredzēti un neparedzēti notikumi. Turklāt pa vidu tam visam biju pamatīgi uzkāries. Skalpinga kuģis bija iestrēdzis uz pamatīga sēkļa.

Varbūt kādam ir aktuāls jautājums par studiju beigšanu, gluži kā tas bija man. Jāsaka, ka šis pasākums man izvērtās ļoti interesants. Darbu rakstīju tieši par treidingu sporta likmju biržā! Vēlējos darba tēmu izvēlēties, lai tā dotu ieguldījumu arī pašam tieši informācijas ziņā. Bet nebiju domājis par likmju biržu. Kad pasniedzēja jautāja ar ko nodarbojos, nācās atzīties ,un sapratu, ka patiesībā tas varētu būt kas nebijis un oriģināls. Turklāt es to daru ikdienā, tāpēc vēl jo vieglāk.
Tēma ir apspriesta arī SportaBirza.com:
"Tradicionālo finanšu tirgus analīzes metožu pielāgošana sporta likmju tirgum."
Tiek aprakstīta tehniskās analīzes izmantošana sporta likmju tirgos. Ar Vadjok88 palīdzību palīdzību parādīju, ka sporta likmju biržu var uztvert kā miniatūru finanšu tirgu un tajā pielietot tehnisko analīzi.
Aizstāvēšana bija karsta, šķiet ka pasniedzējiem tas likās interesants temats, tāpēc varēju izmantot visu viņu uzmanību, lai paskaidrotu kā viss darbojas. Lai nu kā, teicama atzīme, ļauj pacelt cepuri un ar smaidu pa visu seju beidzot saņemt pelnīto diplomu.

Iemēģināta roka arī citu sporta veidu treidošanā. Līdz šim Snūkers un šautriņi ir bijuši pelnošākie, bet nav bijusi iespēja tam pieķerties nopietni. Šķiet ka peļņa, vairāk ir bijusi uz veiksmes pamata. Tomēr nākotnē plānoju papētīt šos tirgu tuvāk. Ja jau foruma dalībnieki spēj parādīt pieklājīgu peļņu, tad esmu drošs, ka arī es spēju darboties sekmīgi arī citos tirgos.

Tomēr ar aizvien lielāku jautājumu mani sāk bakstīt doma par to, ja nu kādu dienu sporta likmju birža vairs nav, vai nav man pieejama? Ko darīt?
Doties atpakaļ uz darbu. Tāda ir viena no alternatīvām, tas bija viens no iemesliem, kāpēc es pabeidzu augstskolu. Papīrs ir, bet pieredze kā darbiniekam, maza. Tātad viss jāsāk no apakšas. No vienas puses jau tas man patīk, iesaistīties kādā interesantā sfērā, kur varētu iegūt daudz derīga savai turpmākai izaugsmei. Bet varbūt darīt to, kas jau ir mēģināts. Domāju par valūtas tirgu, spread betting. Iespējams, pasākšu ko šajā lauciņā, bet šobrīd tas vairāk domu līmenī.




4 komentāri:

Mārtiņš teica...

Sveicu ar diplomu! :)

Aizstaaveeshanaa bija arii skeptikji, kuri tur saskatiija azartspeeles??

Par to peedeejo rindkopu - mani arii nedaudz satrauc tas viss. Kas buus, ja lv noblokjees piekljuvi betfair.com un liidziigiem saitiem. Manupraat vieniigais veids ir taads - pacelt latinju liimenim, pelniit vairaak. Un kad veidosies uzkraajums, nebuus bazjas par sho jautaajumu, ja vajadzees varees mieriigi iekaartoties kaadaa tuvaakaa valstii, kur nebuus ieviesti shie likumi, veel jau pastaav iespeeja, ka betfair iznjem licenzi lv - tas gan nenotiktu uzreiz. Varbuut paietu gads, divi.

Es pats laikam izskatiitu divus variantus - lietuvu un poliju, esmu tur bish padziivojis, ierasta vide. Bet shie ir sliktaakie no variantiem. Veel jau pastaav iespeeja apiet to blokjeeshanas sisteemu, tas ir apmeeram kaa torenti, itkaa aizliegts lejuplaadeet autortiesiibu aizsargaatus datus, bet tas viss taapat te notiek.. Tikai nu taa sajuuta laikam nav laba, dariit kko aizliegtu. :)

Chucho teica...

Apsveicu ar diploma iegūšanu, bieži ir dzirdēts, kad saka, ka Latvijā no diploma liela jēga nav jo labu darbu vai vispār pašu darbu dabūt ir ļoti grūti bet tomēr, labāk jau ir, ka tas diploms tomēr ir. Jo nevar jau zināt ka dzīvē viss izvērtīsies :)

Par betfair un LV, domāju,ja mums liegs pieeju betfairam, tad viss drošāk ir braukt uz UK jo tur Betfairam pieeju nekad neliegs bet tur dzīvošana ir dārgāka nekā piem tajā pašā Polijā :)

Es ļoti ceru,ka nekur nebūs jābrauc un ka varēsim šeit pat atrast variantu kā apiet to liegumu. Ar visādiem serveriem utt kā jau GreenC minēja. Bet ja treidings notiek tādā veidā vai tas derēs, domāju tieši interneta ātrumu ziņā.

p.s varbūt ir pēdējais laiks apgūt forex? :D

goodHabitz teica...

Jā bija tādi skeptiķi, piemēram, diskutējot un atbildot uz jautājumiem, izskanēja tāda piezīme, ka līdzīgi kā zolē uz rītu visi jau ir pa nullēm. Pats zoli nespēlēju, bet sapratu, ka tas tāds neitrāls komentārs :D

Lai arī bija neizpratne par to, kāpēc likmju birža varētu būt kā miniatūrs finanšu tirgus. Domāju ka izdevās to paskaidrot no mana skatu punkta un likt to apdomāt no pretējās puses.

Vēl nesen lasīju kādu Eiropas komisijas komentāru attiecībā uz tiešsaistes azartspēlēm, precīzi neatminos, bet bija minēta arī Lielbritānija, kā viens no objektiem, kas tiks kontrolēts tiešāk, turklāt šī iniciatīva nenāk tikai no EK puses, bet no pašas Lielbritānijas valdības. Tāpēc man arī man šis raksts lika domāt par to, ka ne jau tikai tāpēc ka Latvijā nebūs pieeja UK serveriem, bet pašā Lielbritānijā varētu rasties kādi sarežģījumi ar piekļuvi tiešsaistes azartspēlēm.

Un vai tiešām jūs būtu gatavi pārvākties uz ārzemēm tikai tāpēc, ka Latvijā nav iespējams treidot. Pieļauju, ka tie, kas ir brīvi (neprecēti- bez bērniem), uz to būtu gatavi. Tomēr man jāsaka ka jāmeklē kāda alternatīva. Uzskatu, ka Latvijā zāle zaļāka. Un var arī šeit dzīvot laimīgi!

Tieši tāpēc iespējams ka FOREX varētu būt kā alternatīva, kas tomēr vēl jāapsver...

Anonīms teica...

Labdien
Uz azartspēlēm un totalizatoriem skatos ļoti skeptiski, bet FOREX un SpreadBetting jau pavisam kas cits. Jau vairāk kā gadu nodarbojos ar SpreadBetting. tiesa gan, ka tirgojos demo kontos, smalki visu pierakstu un analizēju rezultātus, lai pilnveidotu savu trading sistēmu un BEIDZOT tas brīdis ir pienācis un mana sistēma ir praktiski gatava ar fantastiskiem rezultātiem, bet, lai sāktu to īstenot ar īstu naudu, nepieciešams nedaudz iekrāt, kas īsti nesanāk, jo pēc visiem ikdienas izdevumiem nekas daudz pāri nepaliek, tāpēc meklēju sadarbības partnerus vai investorus, kas arī nav viegli izdarāms, jo tikko sāku skaidrot, kas un kā notiek, tad redzu, ka šim potenciālajam investoram nav nekādas saprašanas un tad parasti arī viss beidzas.
katrā ziņā negribu sēdēt uz savu trading sistēmu, ja finasiāli nevaru atļauties to palaist darbībā, tāpēc esmu gatavs dalīties informācijā.
Ja tev joprojām ir vēlme apgūt SpreadBetting pamatprincipus un ĻOTI labi ar to nopelnīt, tad iespējams varu palīdzēt.
Katrā ziņā, ja ir interese, tad raksti uz e-pastu dannish@tvnet.lv

Ierakstīt komentāru