ceturtdiena, 2012. gada 20. septembris

Day 2 (53)

Otrā diena, un neko neiemācījos no vakardienas ...

Jau trešais reiss un -41. Jau atkal dēļ tā, ka ielīdu pēdejās sekundēs.

Atceros ka agrāk treidoju ari sarkanajā spidometrā, tomēr, tad laikam, kkā savādāk uztvēru tirgu. Tagad drošības labad eju ārā ātrāk. Pie monitora arī novietoju lapiņu, kā atgādinājumu. Un pirms katra in play pārlasu. Vispār jau palīdz. Ja kādam problēmas ar disciplīnu, iesaku pamēģināt uzrakstīt lietu, kas jālabo, jeb jādara pareizi! Man palīdz!

Tomēr pluss ir pluss un labāk kā mīnuss!

9 komentāri:

Anonīms teica...

Ko nu gvelz, kā līdz šim noraki naudu pēdējās sekundēs, tā arī turpināsi, ja Tu gada laikā ik pa laikam turpini rakstīt vienu un to pašu,neatrodot zāles pret to,tikai sakot - es tā vairs nedarīšu....Nu ja nav tā rakstura, tad nav viņa.

goodHabitz teica...

Nepiekrītu, ka ja rakstura nav, tad viņa nav. Raksturu audzina katrs pats, ja es varu pārkāpt tam, ko līdz šim neesmu spējis, tad domāju, ka esmu jau soli uz priekšu.
Iespējams arī, ka reizēm eju riskantākās situācijās un man vienkārši nepaveicas, bet stils, kādā katrs to dara it atšķirīgs.
Vai es sacīju, ka to nedarīšu? Protams ka darīšu. Bet tas, ko es saku, ir ka es meklēju iespēju kā nepieļaut kļūdas. Tu jau noteikti kā pieredzējis day time treiders zini, ka to kā veicas treidā, nosaka mentālais stāvoklis...
Un ja reizēm smadzenēs kkas saiet šķērsām tas atspoguļojas P/L tabulā!

Anonīms teica...

Izlasot Anoniims, saprotu, ka vinjsh vnk ir uz Juus ar treidu vai arii ir sasodiits neveiksminieks kursh regulaari kaapj uz vieniem un tiem pashiem graabekljiem.. Esmu fulltime treideris jau vairaak kaa gadu un arii mani piemeklee ik pa laikam vecaas iesaaceeja kaites, tas tieshaam ir deelj taa ka pa galvu maisaas nevajadziigas domas.. bet shiis probleemas ar nelielu discipliinu aatri atrisinu un taas man neliedz meenesi beigt ar pieklaajiigu profitu .. Prieksh, ka esi atgriezies ar jaunu challange, buus ko palasiit pie teejas kruuzes.. ;) Pilsonis

Anonīms teica...

Voopz.nepierakstīju, ka Gzzz to rakstīja.
Pilsonis uzreiz savā garā - Tu tāds, Tu šitāds,atslābsti vienreiz un beidz kāda sacīto uztvert kā nervoza bāba.Autor, tad es Tevi nesaprotu, vai Tu esi apņēmies līdz sarkanajam vai par spīti visam, sarkanajā ņemties?Vienā brīdī Tu raksti tā, nākamajā jau savādāk. Šķiet, ka Tu pats īsti nezini.Neuztver to personīgi, kas būtu muļķīgi, betnu, viss ko es gribu pateikt ir - atrodu savu nesāpīgāko variantu kā nopelnīt,un izslēdz veiksmi vai neveiksmi.Man arī gads ir apkārt, un ir izdevies saprast kuras ir manas iespējas nopelnīt, nevis norakt,un ka jebkas nav jadara par spīti,jo itkā vajag.Mīnusi būs, bet ja tie pie attiecīgajām situācijām ir hroniski?

goodHabitz teica...

Vakar padomāju par to, kāpēc es to daru un sapratu, ka vaina ir nevis tajā, ka eju sarkanajā, bet gan kāre nopelnīt vairāk.
Atcerējos tās situācijas, kad biju norāvis pamatīgu mīnusu un lielā daļā no tām biju jau sapelnījis peitiekoši, bet kkād vella pēc gribās vēl.
Šajā mirklī noteikti ir jāsaprot ko es īsti vēlos. Un piekrītu Tev, ka vajadzētu atrast to nesāpīgāko variantu.

Ja man tagad jāizlemj, tad es darbojos līdz sarkanajam.

Chucho teica...

goodHabitz,zinu kā tas ir,kad gribās ar vien vairāk un vairāk,arī dēļ tā ir bijuši palieli mīnusi bet man liekas,ka mums treideriem galvenais jau ir nevis cik mēs karu dienu nopelnam bet cik pa mēnesi.
Protams, ja cilvēks ir pieradis,ka pa dienu var 100+ nopelnīt un kad pienāk dienas kad ir labi ja +30 tad pa lielamo nav ar to apmierināts bet tad vajag uz to visu paskatīties no otras puses. Ja parēķinām piemēram tā,ka katru dienu ir +30 un 30 dienas tad tas ir 900gbp un man liekas,ka tas nav slikti. Tāpēc iesaku nepārdzīvot par neveiksmīgām dienām,kad nav sanācis nopelnīt tik cik vēlētos, jo būs nākošā diena un vēl pēc tam dienas kad būs atkal iespēja nopelnīt tik cik vēlētos.

Cita lieta protams ir tā,cik katrs ir pieradis katru dienu tērēties un ja kādu dienu nopelna mazāk nekā vajadzētu sākās stress utt :D

p.s vispār gribētu dzirdēt kā pārējie dara,kas no treidinga dzīvo,kā darbojās ar maksājumiem un ikdienas tēriņiem, jo man personīgi dēļ ikdienas tēriņiem un maksājumiem ir tā,ka bilance vairāk neaug bet stāv uz vietas.

Anonīms teica...

Gzzz, vnk tavs tonis ir mazliet par skarbu njemot veeraa, ka goodhabitz rezultaati tomeer kopumaa ir ljoti labi! Ja shii bloga autors seedeetu pa nulleem un tad gauztos par to ka tirgus ir netaisniigs, tad Tavs sashutums buutu vietaa..

Anonīms teica...

Toni šeit jau piešķir katrs pēc savas fantāzijas. Ja GH vai Tu jūties aizvainots aizskarts vai kā tamlīdzīgi - atvainojos,nekādu problēmu. Un vairumā cik tiek runāts par sarkano, vaina vairāk vai mazāk tiek novelta uz veiksmes novēršanos attiecīgajā situācija, bet varbūt vienkarši ir par maz to zināšanu?Vilinājums liels tājā beigu daļā ir nopelnīt lielāku zaļo, bet paļauties uz veiksmi tajās situācijas..jocīgi skan.Betnu katrā gadijumā, lai izdodās!Gzzz

goodHabitz teica...

Paldies par diskusiju. Tiešām bija ko pasmelties. Un kā jau sacīju, gan kritika, gan atbalsts ir ļoti vērtīgi. Tāpēc priecājos, ka kāds arī komentē.

Atbildot uz Chucho:
Man arī ikdienā sanāk daudz tēriņu un banka aug lēnām. Es varētu arī uzkačāt uz pāris simtiem, bet man pietiek ja banka arī ir 70 gbp, arī ar tādu summu varu operēt. Protam bieži ir tā, ka gribētos pre arī kādu 35 lay uzlikt...

Kkā izdodas lielāku banku noliet, bet kā jau pirms tam tas tika secināts tas tik un tā ir dēļ mantkārības.

Gzzz:
Par veiksmi vēl var runāt iesācēji. Domāju, ka tie, kas šeit ir savākušies zina, ka tirgū pats nosaka vai riskēt vai nē. Bet kā jau jebkurā lietā reizēm var paveikties vairāk vai arī mazāk. Tāpēc veiksmes faktoru pilnībā nevar izslēgt.

Ierakstīt komentāru