ceturtdiena, 2012. gada 19. aprīlis

+35




6 komentāri:

Anonīms teica...

Shodien ar pameegjinaaju mazo koeficientu metodi.. tiku liidz 70, bet tad vienaa -42 .. nepaveicaas.. bet iespeejams var vainot sarkano zonu, jo tad vairs baigi samazinaat zaudeejumu nevar..un arii to, ka likme lay tika izdariita uz favoriitu, aciimredzot visi baigi ticeejaa vinjam, un sametaas virsuu, glaabt protams neko vairs nevareeju.. Laikam baigi jaaiepotee sev galvaa par peedeejiem metriem. maarcis86

goodHabitz teica...

Kas ir mazo koeficientu metode?

Par sarkano spidometru piekrītu!
tur tiešām būs grūti ko saglābt.
Arī šodien vienā tomēr treidoju sarkanajā, jāsaka, ka šoreiz vairāk paveicās. Bet nav tā vērts bojāt nervus.
Labak lai pluss ir kāds ir, nekā liels trekns mīnuss...

Anonīms teica...

nu mazie koef. manupraat ir no 1.01 - 6 .. tas taa aptuveni .. es parasti lieku lay likmi kkur uz 1.8 - 2 un gaidu oranzjo zonu, skatos kas notiek ar zirgiem.. man neder tas, ja viens zirgs ir paaraak priekshaa paareejiem ,vajag konkurenci.. un kjeru uz to, ka par aatru tiek nodziits koeficiets lejaa.. shodien diezgan veiksmiigi gaaja, bet nu kaa jau mineeju viens skreejiens man ienesa -42 ..

goodHabitz teica...

Man atkal ar lay nepatīk treidot mazos kofus.
Lai arī tie ir tikai skaitļi, tomēr tā tā ir varbūtība, kas atspoguļo tirgus domas par zirga iespējām uzvarēt. Ja es darbojos ar lay, tad virs 10 un arī tikai ķerot dažus tikus.

tad tu nemaz in-play netreido, tik gaidi vienu izdevību>?

Anonīms teica...

Es salieku taas likmes jau apakshaa, kaa unmatched un kameer skreejiens iet es uztreidoju.. bet pie beigaam skatos vai rodaas iespeejas, ja nav, tad likmes njemu nost.. shodien visu dienu tikai ar lay! Neesi domaajis pacelt likmes in-play!? Jo strike rate jau Tev ir ljoti labs, un principaa vareetu mieriigi darboties ar 2reiz lielaakaam likmeem, kas attieciigi arii rezultaatu paceltu !

goodHabitz teica...

Lielākas likmes ir kā magnēts vairāk naudiņām.
Ja tirgus likviditāte ļauj, tad prematch arī palielinu.
Bet in play, ir līdzīgi, lielākas likmes nostrādā kā siena un apstādina kustību. Tas man neder, jo es neskatos uz to vai zirgs sācis skriet ātrāk, vai lēnāk. Pa vienai mārciņai jau pacelšu.
;)

Ierakstīt komentāru