ceturtdiena, 2013. gada 10. oktobris

New challange!

Pēdējās dienas atgriezos pie citu sporta blogu lasīšanas un video saktīšanās. Tam par iemeslu ir kārtējās neveiksmes ar sevis noskaņošanu darbam.Diemžēl nebiju vēl lasījis treidinga psiholoģijas literatūru un tagad varu teikt, ka žēl, ka to nedarīju, jo kā jau es to esmu sen teicis veiksmes atslēga ir attieksmē pret treidu, pret plusu un mīnusu. Tagad lasu " In the zone", kur atpazīstu daudz savu kļūdu un varu paskatīties uz tām no cita skatu punkta.
Esmu sapratis, ka ārējie apstākļi var smagi ietekmēt izpratni par tirgu. Agrāk škita, ka spēju nošķirties no privātās dzīves un pārslēgties uz treidingu, tomēr, ikdienas notikumi nosēžas zemapziņā un uznirst ik pa brīdim, tā novēršot domas. Diemžēl man šie momenti ir neveiksmīgi sakrituši ar brīžiem, kad koncentrēšanās ir pati svarīgākā.
Iepriekšējais mēnesis ir bijis veiksmīgs treida ziņā, mana tehnika un pieredze nav mani pievīlusi, bet koncentrēšanās ir vājais posms. Mirkļos, kad jau nopelnīts pietiekoši vai mīnuss ir nenozīmīgs, tomēr, radās domas par vēl vienu treida veikšanu, kas kā parsasti noveda pie darbībām sarkanajā spidometrā. Mēnesis pavadīts ar daudz neveiksmēm, bet drīzāk, manā gadījumā tās bija smagas kļūdas.

Pēdējā laikā arī radusies nepieciešamība pēc papildus naudas līdzekļiem, ziema nāk un dažādas nepieciešamības. Atcerējos par vecajiem labajiem AUS zirgiem, vakar un šodien notreidoju kopumā 40 tirgu, ar vidējo peļņu 1 gbp/ tirgus. AUS tirgus ir diezgan viegli izprast, atliek atrast grafiku, kurš ir vienmērīgs un izdodas pat ar 25 GBP likmi skalpēt pa diviem tikiem. Interesanti, ka AUS staļļu puikas ir daudz punktuālāki par angļu zēniem, reiss parasti sakas ar 10 - 30 sekunžu aizkavēšanos, tāpēc nav ieteicams treidot pēdējās sekundes PRE, lai nesanāktu atstāt likmi inplay, jo skrejiena laikā tirgus ir gandrīz nekustīgs.
Ja nu kādam rodas interese treidot AUS, tad es izmantoju http://www.australianracing.com/ , lai saktītos video, un galvenokārt lielākā nauda apgrozās tirgos, kur ir arī video.
Tik jāatceras par apgrozijuma noteikumiem, lai netiktu piemērota papildus komisija http://betfair.com.au/turnovercharge/


Ar šo ierakstu vēlos aizsākt jaunu izaicinājumu, kas burtiski to arī nozīmē, jo mana vājā treida puse ir sarkanais spidometrs un ar šo izaicinājumu sevi ceru vairkāk disciplinēt un psiholoģiski motivēt nepieļaut kļūdas reisa pēdējās sekundēs.

Tātad, mērķis ir 30 dienas nevienā no reisiem neskalpēt sarkanajā spidometrā, jeb neatvērt nevienu darījumu kad reisa spidometrs jau ir sasniedzis dzelteno krāsu un grasās ieiet oranžajā.

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru