pirmdiena, 2013. gada 14. oktobris

4 d

4. diena
Pirmdiena klāt, vēl pēc vakardienas atpūtas tā īsti neesmu atžirdzis, bet dienas gaitā atkal iekļuvu "zonā" un viss kārtībā!
Vienu reizi šodien, tomēr sanāca treidot sarkanajā spidometrā, kad to atskārtu protams kofs jau gāzās kā no kraujas, tomēr, iepriekšējās dienās apņemšanās un treniņš man ļāva vieglāk apjēgt situāciju un nepieļaut, kārtējo mīnusu dienas peļņas izteiksmē. Noslēdzu darījumu ar -10.
Lai arī esmu apņēmies netreidot sarkanajā, gadās aizrauties ar tirgus pētīšanu un uzmanību nepievēršu spidometram, šodien gadījās uzrauties, tomēr jātrenē sevi uzmest aci un pavērot cik vēl laika atlicis. Kā vēl viens papildus indikators, kuru izmantoju, lai noteiktu vai sacīkste iet uz beigām ir tirgus aktivitāte. Parasti uz beigām nauda ieplūst vairāk un mētajas uz visām pusēm, kad paliek tirgus trakāks un grūtāk kontrolejams, tad man arī bez spidometra ir skaidrs, ka reiss jau drīz beigsies. To var pielietot reizes, kad nokavēts starts un spidometrs nestrādā...

Šodien arī izdevās noķert vienu foto finišu, paņēma manas lay likems un cena ātri uzleca, kas ļāva mierīgi nohedžot. 
 

2 komentāri:

Anonīms teica...

gtg2005
Cik noprotu in-play ej iekšā pārsvarā no lay puses?, ja nav noslēpums, kādā koeficentu diapazonā darbojies?

goodHabitz teica...

Darbojos koeficientos no 4 - 20

Ierakstīt komentāru